Nagrade

Naše su težnje usmjerene prema odgovornom poslovanju te ustrajnoj proizvodnji kvalitetnih napitaka, a pritom želimo smanjiti utjecaj na okoliš i donijeti korist svojim zaposlenicima, kupcima, potrošačima i lokalnim zajednicama.


EUROPSKA NAGRADA ZA DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE ZA HRVATSKU

Jezični priručnik Coca-Cole HBC Hrvatska osvojio je Europsku nagradu za društveno odgovorno poslovanje za Hrvatsku u okviru Europskoga nagradnog programa za projekte društveno odgovornoga poslovanja. Projekt je pokrenut 2012. godine, a provodi ga konzorcij od 29 državnih ustanova mjerodavnih za društvenu odgovornost koje vodi europska organizacija pod nazivom CSR Europe uz podršku Europske komisije.

Na svečanosti u Bruxellesu 25. lipnja 2013. uručena su priznanja i nagrade predstavnicima šezdeset tvrtka iz cijele Europe koje su prema mišljenju ocjenjivačkoga suda tijekom 2012. ostvarile najbolje društveno odgovorne projekte. „Izvanredna postignuća proizišla iz partnerstava koja su osvojila nagrade ističu ono najbolje u praksi društveno odgovornoga poslovanja u Europi danas. To pokazuje i da je strateški pristup DOP-u sve važniji u konkurentnosti malih i srednjih poduzeća te velikih tvrtka“, izjavio je čestitajući nagrađenima potpredsjednik Europske komisije Antonio Tajani.  

Skupina Coca-Cola Hellenic osvojila je čak četiri nagrade za svoje projekte i partnerstva u zajednici, a nagradu za Jezični priručnik Coca-Cole HBC Hrvatska uime projektne skupine koja ga je pripremala preuzeli su Lana Hudeček iz Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje i Igor Ćutuk iz Coca-Cole HBC Hrvatska. 

Prirucnik nagrade


NAGRADA KLJUČNA RAZLIKA

Coca-Cola HBC Hrvatska je na dodjeli nagrade Ključna razlika, koju dodjeljuje Vladin ured za ljudska prava s partnerima Udrugom za pomoć i edukaciju žrtava mobbinga i Institutom za razvoj tržišta rada, osvojila posebnu nagradu kao poslodavac s najboljom praksom uključivanja raznolikosti u radno okruženje. Prepoznata je kao tvrtka koja je tijekom 2011. godine sustavno djelovala u suzbijanju diskriminacije i poticanju ravnopravnosti. Dodjelom nagrade Ključna razlika nagrađuje se raznolikost ljudskih potencijala čiji je cilj prepoznati i promicati poslodavce s kvalitetnim praksama u uključivanju raznolikosti u radno okruženje. Organizator je projekta Ured za ljudska prava Vlade Republike Hrvatske s partnerima Udrugom za pomoć i edukaciju žrtava mobbinga i Institutom za razvoj tržišta rada. Nagrade su dodijeljene u sklopu projekta Poticanja raznolikosti na hrvatskome tržištu rada koji sufinancira Europsko povjerenstvo u sklopu Programa Europske Unije za zapošljavanje i socijalnu solidarnost. Program provodi Europsko povjerenstvo, a osmišljen je da bi financijski podupro ostvarivanje ciljeva Europske unije na području zapošljavanja, socijalne solidarnosti i jednakih mogućnosti te tako pridonio ostvarivanju ciljeva Europske strategije za 2020. godinu na navedenim područjima.

Nagrada Ključna Razlika
Marijana Đuzel,Tanya Šplajt-Brainović, Ankica Paun i Snježana Bahtijari

NAGRADA INDEKS DOP-a

Coca-Cola HBC Hrvatska na svečanoj je skupštini u povodu 15. obljetnice Hrvatskoga poslovnog savjeta za održivi razvoj dobila nagradu Indeks DOP-a za društveno odgovorno poslovanje u kategoriji velikih tvrtka. To je treći put da tvrtka dobiva tako važno priznanje.

Indeks DOP-a sustav je ocjenjivanja odgovornih praksa u poslovanju hrvatskih tvrtka, a ujedno i nagrada koju jednom godišnje u kategoriji malih, srednjih i velikih tvrtka zajednički dodjeljuju Hrvatska gospodarska komora i Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj. Indeks DOP-a nastao je po uzoru na slične svjetske indekse, a određuje niz kriterija za ocjenjivanje u šest osnovnih područja: ekonomskoj održivosti, uključenosti društveno odgovornoga poslovanja u poslovnu strategiju, radnoj okolini, zaštiti okoliša, tržišnim odnosima i odnosima sa zajednicom.

O svojim ulaganjima u području društveno odgovornoga poslovanja tvrtka redovito izvješćuje putem izvješća o održivosti, za koje je 2009. i 2011. godine dobila najviše ocjene neovisnoga povjerenstva Upravnoga vijeća Hrvatskoga poslovnog savjeta za održivi razvoj.

Index DOP-a
Mircea Draja i Boška Trbojević iz Coca-Cole HBC Hrvatska primaju

nagradu od Milorada Batinića, potpredsjednika Hrvatskog sabora

NAGRADA DR.IVAN ŠRETER

Jezični priručnik Coca-Cole HBC Hrvatska i četveročlana projektna skupina koja ga je ostvarila osvojili su posebno priznanje Zaklade Dr. Ivan Šreter za poticanje hrvatske jezične kulture i hrvatskoga jezika u poslovnoj komunikaciji koje im je dodijelio ugledni časopis Jezik, najstariji hrvatski jezikoslovni časopis.

Priznanja za stvaranje toga suvremenog priručnika hrvatskoga poslovnog jezika, koji je od svojega izlaska u listopadu prošle godine pobudio iznimno zanimanje poslovne zajednice, medija, ustanova na svim razinama i šire javnosti, Coca-Coli HBC Hrvatska i članovima projektne skupine dodijeljena su u sklopu tradicionalne dodjele nagrada Zaklade Dr. Ivan Šreter koje se dodjeljuju za nove hrvatske riječi.

Jezični priručnik pripremili su Lana Hudeček, znanstvena savjetnica iz Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Maja Matković, dugogodišnja voditeljica lektora i redaktora u Večernjemu listu, i Igor Ćutuk, voditelj odnosa s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska, koji je tijekom protekle tri godine vodio projekt Kultura poslovne komunikacije. Direktorica je projekta bila Boška Trbojević, članica vodstva Coca-Cole HBC Hrvatska.

Nagrada prirucnik
Prof. dr. sc. Sanda Ham, glavna urednica časopisa Jezik

ZLATNI INDEKS

Coca-Cola HBC Hrvatska na dodjeli je nagrada Zlatni indeks koje dodjeljuju studentske udruge Sveučilišta u Zagrebu osvojila nagradu za najbolju praksu i nagradu za najbolji imidž prema percepciji studenata u kategoriji velikih privatnih tvrtka te posebno priznanje Grand Prix. Nagrađene su i druge tvrtke koja su prema ocjeni studentskoga povjerenstva tijekom 2011. godine najviše sudjelovale u akademskome životu i povećale kvalitetu studiranja. Tvrtke su to činile dodjelom stipendija, ulaganjem u studentske udruge i projekte, organiziranjem projekata u kojima su sudjelovali studenti te omogućivanjem prakse i sudjelovanja na projektima.

Projekt Zlatni indeks pokrenut je prošle godine na razini Sveučilišta u Zagrebu, a pokrenula ga je skupina za razvoj i suradnju studentske udruge eSTUDENT. Riječ je o projektu u kojemu poduzeća koja su pridonijela kvalitetnijemu studentskom životu, obrazovanju i stručnomu usavršavanju bivaju nagrađena ovom jedinstvenom nagradom.

Ove godine dodijeljeno je ukupno 18 nagrada u šest kategorija te posebne nagrade žirija i Grand Prix za poduzeća koja su pobijedila u više kategorija. Posebne nagrade žirija pripale su tvrtkama Adacta, Hrvatske željeznice i Pliva, dok je Grand Prix za velika privatna poduzeća dobila Coca-Cola HBC Hrvatska. INA je osvojila Grand Prix kao velika javna tvrtka, dok su Grand Prix za male i srednje tvrtke podijelili Henkel i Euro-unit.

Zlatni index

Dino Krčar iz udruge eSTUDENT s direktoricom Odjela za ljudske

potencijale Tanyom Šplajt-Brainović sa suradnicama

Coca-Coli HBC Hrvatska ponovno dodijeljen „Indeks DOP-a"

Nagrada časopisa PR News

Coca-Cola HBC Hrvatska dobila je drugi put priznanje za društveno odgovorno poslovanje u Republici Hrvatskoj zbog čega joj je dodijeljena nagrada „Indeks DOP-a“ u kategoriji velikih trgovačkih društava. Tvrtki je to važno priznanje uručeno tijekom svečane dodjele nagrada „Zlatna kuna“ u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) i Hrvatskoga poslovnog savjeta za održivi razvoj (HR PSOR), koja je održana 28. veljače 2011. u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.

Tom je prigodom predsjedniku Nadzornoga odbora Coca-Cole HBC Hrvatska, akademiku Jakši Barbiću, koji je u hrvatski pravni sustav uveo pravo društava, dodijeljena nagrada za životno djelo.

„Indeks DOP-a“ način je ocjenjivanja odgovornih postupaka u poslovanju hrvatskih tvrtki. Nastao je po uzoru na slične svjetske indekse, a određuje niz kriterija za ocjenjivanje u šest osnovnih područja: ekonomska održivost, uključenost društveno odgovornog poslovanja u poslovnu strategiju, radna okolina, zaštita okoliša, tržišni odnosi i odnosi sa zajednicom.

Tvrtka je za svoja višegodišnja nastojanja na području društvene odgovornosti nagradu „Indeks DOP-a“ prvi put dobila 2008. godine.

Nagrada časopisa PR News projektu Odsada biciklom na posao

ponovno dodijeljen „Indeks DOP-a"

Projekt Odsada biciklom na posao, koji je pokrenula Coca-Cola HBC Hrvatska u javno-privatnome partnerstvu s Udrugom "Moj bicikl" ušao je u završni krug dodjele nagrada za promicanje društveno odgovornoga poslovanja koju svake godine dodjeljuje ugledni američki časopis PR News (PR News' CSR Awards).

Coca-Cola HBC Hrvatska s tim je projektom dospjela u završni krug u kategoriji Odnosi sa zaposlenicima uz još tri svjetske tvrtke. S obzirom na to da je konkurencija, prema riječima organizatora, bila iznimno jaka, pa je ulazak u finale već veliko postignuće, sve tvrtke finalisti primile su nagradu na dodjeli u Washingtonu 8. ožujka 2011.

Projekt Odsada biciklom na posao tvrtka je pokrenula kako bi svoje zaposlenike potaknula na aktivniji životni stil i na što češću uporabu bicikala. Okosnica je projekta nabava posebnih Bistrinih bicikala koje Coca-Cola HBC Hrvatska ustupa svojim zaposlenicima na besplatnu uporabu za dolazak na posao ili za rekreaciju.

Vožnja biciklom ne onečišćuje zrak i ne stvara buku, a pola sata vožnje dnevno nadomješta dnevnu potrebu tijela za tjelesnom aktivnošću te se bicikl smatra zdravim i jeftinim prijevoznim sredstvom u gradskim sredinama te stoga izbor bicikla kao prijevoznog sredstva Coca-Cola HBC Hrvatska promiče među vlastitim zaposlenicima kao odličan. Dosad je tijekom projekta Coca-Cola HBC Hrvatska nabavila više od 60 bicikala i predala ih na uporabu svojim zaposlenicima u podružnicama diljem Hrvatske.

Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost 2009. godine, to je drugi društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska koji je primio međunarodnu nagradu.

Lijepa naša Sava

sava visual

U prosincu 2009. projekt društveno odgovornoga poslovanja „Lijepa naša Sava“ osvojio je Europsku nagradu za izvrsnost (European Excellence Award) za najbolju kampanju u Jugoistočnoj Europi.

Pokrenula ga je Coca-Cola HBC Hrvatska u suradnji s Ministarstvom regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture te Međunarodnom komisijom za sliv rijeke Save, a uz potporu Coca-Cole Adria za područje Alpa i Jadrana. Projekt „Lijepa naša Sava“ ostvarila je tvrtka Komunikacijski konzalting Mmd Hrvatska, koja je ujedno usklađivala njegovu provedbu.

Za 2009. godinu organizatori Europske nagrade za izvrsnost primili su 1250 prijava, a projekt „Lijepa naša Sava“ predložen je u kategoriji Jugoistočna Europa (za područje Bugarske, Rumunjske, Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore te Bosne i Hercegovine). U svakoj je od 56 kategorija, koje obuhvaćaju niz komunikacijskih disciplina i korporacijskih sredstava te različitih gospodarskih grana i tržišta pojedinih država diljem Europe, po pet projekata odabrano u najuži krug.

Dodjela nagrada u organizaciji međunarodnoga stručnog časopisa Communications Director prvi je put organizirana 2007. godine. Nagradama se odaje priznanje za izvanredna postignuća na području odnosa s javnošću i komunikacija diljem Europe.

„Lijepa naša Sava“ sveobuhvatan je projekt koji uključuje različite ustanove na svim razinama, od Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture te Međunarodne komisije za sliv rijeke Save na državnoj razini do gradskih poglavarstava Siska, Slavonskog Broda i Županje, turističkih zajednica te muzeja u Zagrebu, Sisku, Slavonskom Brodu i Županji na lokalnoj razini radi ostvarenja zajedničkog cilja – zaštite i promocije rijeke Save.





Nagrada Top 5 poslodavaca partnera

Poslodavac partner

Nagrada Top 5 poslodavaca partnera





Coca-Cola HBC Hrvatska 2008. godine proglašena je jednim od Top 5 Poslodavaca partnera. Selectio Group, najveća tvrtka za zapošljavanje u Hrvatskoj i vlasnik najposjećenijeg mrežnoga portala za zapošljavanje, proglasila je Coca-Colu HBC Hrvatska jednim od pet najuspješnijih poslodavaca partnera nakon opsežnoga istraživanja.

Najbolji poslodavci vrednovani su prema ukupnom broju bodova koje su prikupili u unaprijed razrađenom sustavu bodovanja koji obuhvaća čak 41 proces upravljanja ljudskim potencijalima – od strategije, zapošljavanja i odabira do rada, motivacije i nagrađivanja, usavršavanja i razvoja te odnosa prema zaposlenicima. Coca-Cola HBC Hrvatska proglašena je jednim od pet najuspješnijih poslodavaca partnera i najboljim poslodavcem u kategoriji robe široke potrošnje.

Prije nego što je proglašena jednim od pet najuspješnijih poslodavaca partnera u 2008. tvrtka Coca-Cola HBC Hrvatska treću je godinu zaredom potvrdila svoj certifikat poslodavac partner s najvećim brojem bodova.

Nagrada za korporativnu društvenu odgovornost

Nagradu za korporacijsku društvenu odgovornost „Indeks DOP-a“, koju dodjeljuju Hrvatska gospodarska komora i Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj, Coca-Cola HBC Hrvatska prvi put je osvojila 2008. godine.

„Indeks DOP-a“ projekt je koji je pokrenut 2006. godine, a cilj mu je omogućiti jasan uvid u provođenje korporacijske društvene odgovornosti u najuspješnijim malim, srednjim i velikim tvrtkama u Hrvatskoj na temelju kriterija „Zlatne kune“.

„Indeks DOP-a“ metoda je koja omogućuje hrvatskim tvrtkama vrednovanje korporativne društvene odgovornosti u odnosu na druge tvrtke. Ta metoda određuje broj kriterija za vrednovanje šest osnovnih kategorija: gospodarsku održivost, uključivanje društveno odgovornog poslovanja u poslovne strategije, radno okruženje, zaštitu okoliša, odnose na tržištu i odnose prema zajednicama.

Od 1364 hrvatske tvrtke, koliko ih je pozvano na sudjelovanje, Coca-Cola HBC Hrvatska jedna je od sedam tvrtki u Hrvatskoj koja je osvojila više od 75 posto ukupnog broja bodova i stoga je prepoznata kao vodeća u području korporacijske društvene odgovornosti u Hrvatskoj.

Nagrada za korporativnu društvenu odgovornost Nagrada za korporativnu društvenu odgovornost Nagrada za korporativnu društvenu odgovornost

Nagrada Volonter godine

Coca-Cola HBC Hrvatska 2008. godine osvojila je nagradu „Volonter godine“ u kategoriji „Doprinos poslovnog sektora razvoju volontiranja“ za svoje izvanredne doprinose zajednici.

Nagradu joj je uručio Volonterski centar „Osijek“. Priznanje je posljedica dugotrajne predanosti tvrtke razvijanju volonterstva, podupiranja društvenih projekata i donacija u Osječko-baranjskoj županiji i čitavoj Hrvatskoj.

Volunteer of the year award Volunteer of the year award

Back to top

Povezane stranice