Naši poslovni imperativi

Zbog sve veće složenosti današnjeg tržišta, Coca-Cola HBC Hrvatska prilagođava svoj poslovni pristup kako bi zadovoljila okolnosti i uvjete koji se neprestano mijenjaju.

Our business imperatives

Prodaja je sektor u kojem se uvjeti brzo mijenjaju, kupci traže veću raznolikost i naši potrošači zahtijevaju sve višu razinu usluge. U toj promjenjivoj i dinamičnoj okolini neprekidno preispitujemo način svog poslovanja jer težimo postizanju profitabilnosti i rastu održivosti.

Grupa Coca-Cola Hellenic primijenila je nove strateške inicijative 2006. godine kako bi time osigurala dugoročnu održivost svojih poslovnih rezultata.

Naš moto “Izvrsnost u cijelom poslovanju” (Excellence across the board) usredotočen je na razvijanje najboljih trgovačkih i distribucijskih kapaciteta, kao i na dinamično upravljanje financijskim resursima. S pozornošću gradimo snažne sustave opskrbe tržišta i dinamične partnerske odnose s kupcima kako bi naša tržišna izvedba bila neusporedivo bolja od ostalih. Istovremeno stremimo optimizaciji upravljanja financijskim kapitalom i preispitujemo unutarnje procese i sustave.

Naše se poslovanje odvija na temelju 6 poslovnih prioriteta:

  • proširiti kategorije napitaka kako bismo postigli raznovrsnije poslovanje bezalkoholnim napitcima
  • osigurati pravednost marke kako bismo izgradili vrijednost svojim klijentima
  • stvoriti spoj profitabilnih pakiranja i iskoristiti nove kanale kako bismo proširili svoje granice
  • upravljati kapitalom radi rasta i vrijednosti
  • provoditi troškovnu učinkovitost kroz poslovanje
  • stvoriti izvanredne održive povrate.

Ovdje su tri primjera kako primjenjujemo ove prioritete.

Suradnja s kupcima

Cilj nam je biti poželjan dobavljač za preko 31 000 trgovina, restauracija, supermarketa, lanaca diskonata i ostalih tvrtki koje prodaju naše proizvode. Poboljšavamo svoj program razvoja tržišnog poslovanja kako bismo osigurali dostupnost sve većeg spektra proizvoda na tržištu.

Učinkoviti sustavi razvoja tržišnog poslovanja

Usredotočeni smo na usvajanje najučinkovitijih načina za postizanje potpune dostupnosti naših proizvoda na tržištu i izgradnju trajnog odnosa s vlasnicima prodajnih mjesta.

Izvrsnost tržišne izvedbe

Neprestano ulažemo u poboljšanje učinkovitosti prodajnih snaga. Coca-Cola HBC Hrvatska ulaže u nabavku opreme kako bi ponudila potrošačima pravi proizvod, u pravo vrijeme i na pravome mjestu. Svoje prodajne predstavnike opskrbili smo prijenosnim uređajima kako bismo poboljšali proces naručivanja, fakturiranja i praćenja sredstava.

Back to top

Povezane stranice