News

COCA-COLA HBC POSTAVILA NOVE ODRŽIVE CILJEVE U SKLOPU PODRŠKE MISIJI STVARANJA BOLJE BUDUĆNOSTI

Sedam novih ciljeva ove tvrtke za 2020. godinu odnosi se na smanjenje utjecaja na okoliš, poboljšanje proizvodne učinkovitosti i razvoj zajednica u sklopu podrške 17 UN-ovih ciljeva održivoga razvoja.

Coca-Cola HBC, koju je prije ovoga mjeseca Dow-Jonesov indeks održivosti (DJSI) ocijenio vodećom tvrtkom u industriji napitaka kad je riječ o održivosti, najavila je nove održive ciljeve.

Do 2020. tvrtka se obvezuje:

  • iskoristiti 40 % ukupne energije iz obnovljivih i čistih izvora energije
  • oporabiti u prosjeku 40 % ukupne ambalaže na našim tržištima
  • proizvesti 20 % ukupne plastične (PET) ambalaže od oporabljene (PET) ambalaže i/ili obnovljivih sirovina
  • smanjiti količinu primarne ambalaže za 25 % po litri proizvedenih napitaka
  • certificirati više od 95 % ključnih poljoprivrednih sastojaka u skladu s vodećim načelima za održivu poljoprivrednu proizvodnju u sklopu Coca-Colina sustava
  • uložiti 2 % svoje godišnje dobiti u zajednice
  • udvostručiti broj zaposlenika koji su uključeni u volonterske inicijative tijekom radnoga vremena za 10 %.

Sedam novih ciljeva čine početne obveze za 2020. godinu koje su najavljene prošle godine, a odnose se na smanjenje potrošnje vode i intenziteta izravnoga ispuštanja ugljikova dioksida za 30 % odnosno 50 %.

U posljednjih je nekoliko godina Coca-Cola HBC smanjila potrošnju vode za 2,1 milijardi litara, što znači čašu vode više za svakoga stanovnika Zemlje. Posljednjih je pet godina ukupna količina ugljikova dioksida nastaloga od njezinih proizvoda smanjena za 1,07 milijuna tona, što je rezultat ulaganja u tehnologije koje su u energijskome smislu učinkovitije i traže manje ugljika. Ta je količina jednaka ukupnoj količini ispušnih plinova 200 000 automobila, a koji izazivaju efekt staklenika.

Godine 2015. tvrtka je uložila 8,2 milijuna eura, što je 2,3 % dobiti prije oporezivanja podržavajući tako dobrobit zajednice, promicanje zaštite voda i okoliša, i to u partnerstvu s više od 230 nevladinih organizacija.

Dimitris Lois, izvršni upravitelj tvrtke Coca-Cola HBC, kaže: “Ambiciozni ciljevi danas najavljeni održavaju naš napor u stvaranju bolje budućnosti za naše ljude i zajednice kojima služimo. Sve su to dijelovi naše strategije koja tvrtku Coca-Cola HBC čini vodećom u pitanju održivosti u odnosu na ostale tvrtke u industriji napitaka. To pokazuje da smo odlučni u ciljevima da svoje poslovanje razvijamo odgovorno, isplativo i održivo.”

Proizvod za svakoga, za svaku priliku – izbor i inovativna ambalaža

Naši se proizvodi kupuju svakodnevno u 28 država u kojima se nalazi tvrtka Coca-Cola HBC. Naša tvrtka nudi različita bezalkoholna pića, sokove i vodu kako bi zadovoljila različite potrebe kupaca. Tvrtka nudi jedan od najraznolikijih portfelja proizvoda svojim kupcima, pri čemu se gotovo trećina prodaje za 2015. odnosi na sokove, vodu i gotove čajeve u usporedbi s 10 % prodaje za 2001. Prodaja sokova narasla je za 8 % u 2015. godini. Mineralna bezalkoholna pića te niskokalorična pića ili pića bez kalorija čine 7 % ukupne brzorastuće prodaje omogućujući tako dodatnih 25 % prodaje za 2015. godinu.

Coca-Cola HBC također nudi inovativnu ambalažu za svoje proizvode. U uporabi su boce koje sadržavaju više od 50 % oporabljenoga materijala proizvedene s pomoću vrhunske tehnologije. Nadalje, naše boce koje se otvaraju bez otvarača (twist) 22 % su laganije od prijašnjih. Uporaba boca PLANTBottle® narasla je za znatnih 254 % prošle godine. Boce PLANTBottle® sadržavaju 30 % biljnih sirovina te su u potpunosti pogodne za oporabu. Sad su dostupne na deset od ukupno 28 Coca-Colinih tržišta te će njihov udio dogodine rasti.

Ključni podaci za 2015. godinu:

  • 33 311 zaposlenik
  • 43 000 dobavljača
  • 1,3 milijardi eura uloženih u izravnu nabavu
  • ukupno 271 milijuna eura plaćenoga poreza
  • 11,7 % smanjenja ugljikova dioksida godišnje
  • energijska učinkovitost povećana za 7,2 % godišnje
  • 19,4 % porast oporabljene plastične (PET) ambalaže godišnje
  • Iznos od 87 % uključenosti u održivi razvoj.

Napomena
Za više informacija o postignućima tvrtke Coca-Cola HBC na području održivosti posjetite mrežnu stranicu http://coca-colahellenic.com/en/sustainability/.

infografika održivost

Kontakt

Odjel za komunikacije i odnose s javnošću
Coca-Cole HBC Hrvatska d.o.o.

telefon 01 2480 247
01 2480 749
01 2480 259
01 2480 167
e-adresa: odnosisjavnoscu@cchellenic.com